Alla inlägg under oktober 2009

Av Tina Delirium - 27 oktober 2009 02:45

Att se mig själv i spegeln är som att bli stucken av tusen knivar om och om igen. Smärtan obeskrivlig. Man vill inte leva. Att befria sig från demonerna, släppa ångesten och lämna ifrån sig smärtan, tills den kommer tillbaka. Är lugnande.

 

Sjukdomen tar över min hjärna, mina tankar, mitt liv. Jag förlorade mig själv på vägen. Var är jag nu? I ett hav fyllt av ångest. Längtan efter lycka och trygghet. Vart finner jag orken att bota mig själv?

Av Tina Delirium - 12 oktober 2009 23:15

Detta ska inte vara något långt inlägg. Men idag försökte två av mina vänner begå självmord. Dom har sniffat något okänt, antagligen lugnande. Och just nu ligger dom medvetslösa på sjukhuset. Det gör ont i själen bara av att tänka på det. Jag hoppas för allt i världen att dom vaknar upp igen...

Ovido - Quiz & Flashcards