Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Tina Delirium - 10 juli 2011 21:30

Då har man gjort slutprov i valpkursen då. Totalt slutade vi på 120p/120p och fick även 5p/5p på förarskap/kontakt. Kändes bra, så nu är det bara att fortsätta öva och ha lite ledigt i en månad innan fortsättningskursen startar. Är så stolt över lillen som faktiskt klarade av alla moment även om jag var lite osäker på honom. I efterhand känner man sig dock väldigt dum som tvekat på honom när man vet att han kan allt.

 

Efter kursen åkte vi hem och lillen gick direkt och la sig och sov. Han måste varit helt slutkörd. Jag och älsklingen kollade på Hjälp jag är en fisk. Mest för att se något som man inte sett på länge. Sen var klockan närmare halv fem och då fick älsklingen springa till tåget för att komma hem i tid. Och helt plötsligt var det sådär jobbigt ensamt igen. Men det får jag leva med, bara fyra dagar kvar dock tills vi ses igen så jag antar att jag överlever. För övrigt har jag mått ganska bra denna helgen vilket är positivt som tusan!

Ovido - Quiz & Flashcards