Alla inlägg den 30 september 2011

Av Tina Delirium - 30 september 2011 12:27

Nu har jag bokat in Spiken på fotografering, spännande värre. Blir imorgon på förmiddagen så får se till att duscha honom imorgon ;) sen får vi se om det köps några bilder eller inte. Kommer antagligen köpa minst en i alla fall :)

 

Av Tina Delirium - 30 september 2011 06:41

Gårdagen bestod av skola och en försenad lärare som aldrig dök upp. Efter skolan åkte jag hem till Spike för att gå ut med honom och runt tre tiden åkte jag till stan för att möta Kuzze. Vi hade det mys även om det var lite stressig, haha.


Nu sitter jag och dricker cappuccino och ska fixa frukost. Lyssnar på VNV Nation och njuter av lugnet som kommer vara i ca. 20 minuter till. För sedan vaknar resten av familjen. Känner mig allmänt seg och hoppas att det går över till senare. Någon gång runt när jag slutar eller efter det kommer älsklingen hit så jag slipper vara ensam mer.


That's not what I believe, and it doesn't matter anyway
A part of your soul ties you to the next world
Or maybe to the last, but I'm still not sure
But what I do know, is to us the world is different
As we are to the world but I guess you would know that

Ovido - Quiz & Flashcards