Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Tina Delirium - 17 augusti 2011 02:00

Jag hatar radio! Helt sjukt galet mycket. Det är ju bara samma låtar om och om igen tills man tröttnar på dom. Efter några kvällar framför datorn med LoL så inser man verkligen hur trött man är på dom förbannade låtarna. Så från och med nu kan radio gå och dö. Jag hatar det.

     

Förövrigt är jag trött som tusan men kan inte sova och därför sitter jag här. Har helt vänt på dygnet och har ingen form av rytm i livet för tillfället. Äter inte på någon form av normala tider och sover knappt någonting. Drömmer sjukt mycket mardrömmar och önskar mig ständigt möjligheten till att få börja träna.

     

Saknar sociala vänner in real life. Har ingen att umgås med längre, inte i Göteborg i alla fall. Känns fint att typ alla mina vänner sviker mig helt totalt och att jag är den enda som ska vara skyldig att ta kontakt. Börjar tröttna på människors dåliga attityd och funderar nästan på att ge upp hoppet om att dom kommer ändra på sig. Tror snart att jag åker till Tjörn med vovven och slipper denna tråkiga staden med jobbiga, dumma människor. Där ute får jag i alla fall chansen att må bra med den jag älskar. Och får springa på fält med hundarna och bara allmänt leva. För snart är det ju slut på friheten och levandet. Om en vecka börjar skolan och då är det lika med slut på det roliga. Eftersom jag behöver full fokus på det viktiga då.

     

Detta känns som ett otroligt onödigt långt inlägg men så är det ibland. Det är sjukt kallt och jag fick verkligen lust att ta ett varmt bad men risken finns att jag somnar då så det får vänta. Nu ska jag hur som helst försöka sova lite. Smärtan i skulderbladet gör för ont för att jag ska klara av att sitta kvar framför datorn i alla fall.

Godnatt världen!

Ovido - Quiz & Flashcards