Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Tina Delirium - 19 januari 2012 13:22

Idag har det varit en allmänt slapp dag i skolan. Fick tillbaka ett engelska test som jag lyckades få alla rätt på, så A till mig. Har flummat runt som tusan på rasterna och varit allmänt glad, blir verkligen påverkad av det fin fina vädret. Har dock varit mega trött hela dagen och har huvudvärk. Vet inte vad det beror på men kan misstänka att det är mina sömnisar som spökar i mitt huvud nu innan jag vant mig vid dom. Lite synd att man ska påverkas så negativt av dom dock.

  

Eftersom att matteläraren var sjuk så slutade vi näst intill hur tidigt som helst men jag stannade kvar i skolan för att reservera biobiljetter. Ska nämligen på bio med älsklingen idag <3 Mysigt värre. Fast fattiga studenter som vi båda är så blir det bara bio, popcorn kostar ju pengar haha :( Så om typ 30 minuter så drar jag mig mot bion för att hämta ut biljetterna (:


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards