Alla inlägg den 6 december 2011

Av Tina Delirium - 6 december 2011 19:31

 

Har ett väldigt växlande humör idag. Har varit på bra humör hela dagen förutom nu senaste timmen. Och detta beror endast på någon som tyvärr inte riktigt tänkt till ordentligt. Så jag fick i princip ett känslomässigt sammanbrott och ville döda personen i någon sekund men det gick över. Man kan inte hjälpa att människor uttrycker sig trots okunskap om vad de uttrycker sig om tyvärr. Men när det gäller sjukdomar, så tycker jag bara att det är sorgligt.


Har suttit hela dagen och planerat födelsedagspresenter till älsklingen och julklappar till resten av familjen. Men det är lite svårt att komma på bra saker. Men nu känns det som att jag ändå har ganska bra koll på det mesta. Så nu återstår bara jag själv. Har faktiskt hittat lite saker jag skulle kunna tänka mig i julklapp :)


  1. Fotobakgrund 100 x 150 cm (599kr)
  2. KAPTEN RÖD support: Movits! + Stor (225:- x2) 
  3. IKEA Presentkort
  4. Kimono & Nattlinne
  5. Presentkort Kicks
  6. Fisheye Objektiv
  7. Pengar
  8. Poster



Ovido - Quiz & Flashcards