Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

This is my time to shine

Av Tina Delirium - 6 januari 2012 19:54

Har nu i två dagar jobbat mellan 06.30-17.00 på Svenska Mässan. Det är minst sagt full rulle på MyDog förutom kanske sista timmen innan stängningsdags. Har cirkulerat mellan vaccinationskontrollen, "klappa hund" hagen och ansiktsmålningen. Idag körde vi även "Prova på agility" för både barn och vuxna med våra hundar. Riktigt kul faktiskt. Har lördag kvar och sedan på söndag ska jag bara jobba halvdag eftersom att min och Spikes agilitykurs på hundskolan börjar på söndag eftermiddag och det vill vi ju inte missa!


Imorgon kanske jag ska träffa Emmely efter jobbet, dvs om jag orkar. Har hittills varit extremt trött när jag kommit hem vid 18 på kvällen. Men man kanske kan offra sig lite ändå för att träffa en vän som man inte träffat på hur länge som helst typ. Sedan på söndag kväll åker jag o spike till Tjörn igen. Myys <3


Sedan shoppade jag och Spike lite lätt idag. Mest för att göra en god sak och sedan även för att en sak kändes väldigt nödvändig. Köpte en "Min hund" bok för alla viktiga papper, vaccinationer osv från SKK. Sedan köpte jag även en vattenflaska och ett nytt nyckelband ifrån Hundstallet, mest för en god sak skull. Hoppas att dom öppnar ett hundstall i Göteborg snart, det är ju på tal om det.


Men nu ska jag nog bege mig ut i världen med lillen, om han nu vaknar. Han har somnat ganska brutalt i sängen och vägrar i princip att så mycket som lyfta nosen. Stackars liten, är helt slut efter två dagar. Man kan ju undra hur resten ska gå.. Men det löser sig nog :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Delirium - 25 mars 2012 21:27

Grillade, chillade och kollade på film med älskling, Kikko och Ida igår. Var riktigt mysigt faktiskt.   Först failade dock allt eftersom att våran engångsgrill inte ville tända igång ordentligt. Vi åkte och köpte en till men den var också miss...

Av Tina Delirium - 23 mars 2012 07:20


  En gång i tiden var jag liten, söt och coolast i världen. Eller något. Saknar att ha färg i håret något brutalt. Tål inte denna blonda missfärgningen. Att man ska vara så dum och tro att håret börjar må bättre om man bleker det och sedan låte...

Av Tina Delirium - 19 mars 2012 06:30


Nyvaken och allmänt seg. Älskar att bli väckt av älsklingen på morgonen, det gör alltid dagarna så mycket lättare.   Jag borde egentligen klä på mig, äta frukost o gå ut med vovven men är fortfarande seeg. Men det är väl lika bra att ko...

Av Tina Delirium - 18 mars 2012 20:57


Det är verkligen jobbigt att komma hem igen efter att ha lämnat älsklingen. Det känns så ensamt, som om någonting saknas. Och känslan försvinner inte förens det som saknas kommit tillbaka. Så i 5 dagar får känslan bestå och plåga mig totalt. ...

Av Tina Delirium - 16 mars 2012 11:30


  Sitter i skolan och tråkar och väntar på att svenskan ska börja. Martin försöker övertala mig att spela eftersom att jag ser så uttråkad ut. Men det känns ovärt eftersom att vi börjar om typ 20 minuter.   Idag ska jag till älsklingen för...

Ovido - Quiz & Flashcards