Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Tina Delirium - 25 februari 2012 15:15

När jag blir stor så vill jag bli en bra människa.

Samtidigt vill jag bli lycklig.

   

Jag gjorde ett yrkestest på Studentum.

Här är mitt resultat.


Du Blev Naturnära Nora:

Hamnade du här tillhör du nog en av dem som vill arbeta med naturen, med djur eller på en bondgård när du blir stor. Kanske drömmer du om att arbeta på en djurpark eller med avverkning av skog? Inom lantbruk, skogshållning och djurhållning finns många olika vägar att gå beroende på vad du vill arbeta med. A och O är ansvar och arbetar du med exempelvis djur måste du förbereda dig på att ge mycket, både tid och energi. Vill du arbeta med skogshållning och köra tunga maskiner, måste du ha en teknisk känsla och körkort.

 

Ovido - Quiz & Flashcards