Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Tina Delirium - 28 februari 2012 09:15

Jag längtar till sommaren. Varma kvällar, massa grillning och tältning och massa annat trevligt. Metaltown och kanske thåström, kulturkalaset och massa mer. Resor och födelsedagar. Massvis med vänner som tar studenten och sedan inse faktumet att jag klarat ett helt år. Ett helt år i en ny skola med nya möjligheter och vänner. Ett stort steg från det faktum att jag inte ens trodde jag skulle klara av första veckorna. Men jag ska känna mig stolt över mig själv som klarat det. Trots motgångar och mycket distraherande objekt och människor.

Tumblr_lp802yck8n1qitxhxo1_500_large

Perfect song on the radio
Sing along 'cause it's one we know
It's a smile, it's a kiss
It's summertime
Sweet summertime

Ovido - Quiz & Flashcards