Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Tina Delirium - 8 mars 2012 22:37



Var i stora staden med Rebecca o Sunkan men vi hittade inget vettigt direkt. Piercingsmyckena kostade ungefär 3 gånger mer i butik än online. Så jag får nog helt enkelt beställa hem från nätet. Billigt och bra.


Tog "omvägsbussen" hem eftersom att jag inte hade bråttom hem och det var närmast till den efter att jag hade lämnat av människorna. Satte mig vid dörrarna längst bak och så hör jag bara att någon ropar på mig. Men ser ingen möjlig kandidat framför så vänder mig om och ser Lukas som sitter längst bak och vinkar bak mig. Vi snackade om allt från idiotiska lärare till League of Legends. Fett nice busstur faktiskt. Längesedan jag hade sällskap på bussen hem.


Väl hemma har jag spelat lite matcher men har gått ganska brutalt åt pipan så nu tänkte jag gå ut med vovven och sedan lägga mig och kolla på film eller något. För jag vill att det ska bli imorgon typ nu, för då har jag och älsklingen varit tillsammans i 10månader och det är fredag vilket betyder att jag äntligen får träffa honom, lukta på honom och sova i en trygg famn. Sånt där som jag bara älskar.


Dessutom kanske jag ska träffa min Kapten Knas imorgon om jag har tur. Får se bara om det blir innan eller efter skolan. Har liksom sovmorgon till 11.50 typ så, vi får se!

Godnatt världen!


Av Tina Delirium - 8 mars 2012 12:29

Sitter och jobbar med "Pyttan's" (Pythagoras sats och dör lite för jag hatar matte inom denna kategorin. Försöker överleva men det känns riktigt tufft atm -.-


Men slutar om 30min o då blir det stan och kolla piercingar m.m

Typ galet sugen på o skaffa något nytt eller ah typ.

Eller bara ngt smycke i allmänhet.

Yesyes!

              

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards