Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Tina Delirium - 16 mars 2012 11:30

 

Sitter i skolan och tråkar och väntar på att svenskan ska börja.

Martin försöker övertala mig att spela eftersom att jag ser så uttråkad ut.

Men det känns ovärt eftersom att vi börjar om typ 20 minuter.


Idag ska jag till älsklingen för vi ska typ på födelsedagskalas eller något och fira hans farmor eller farfar. Minns ärligt talat inte vem av dom som fyller år. Men det ska väl bli trevligt eller något haha (:

Är jättedum och har glömt min träningsdagbok hemma så blir ingen idrott idag utan jag får flytta det till onsdag eller fredag nästa vecka, vilket dock gör det bättre för mig idag för då kan jag hinna till Stenungsund lagom tills älsklingen slutar jobbet och då slipper jag ta bussen till honom o får åka bil istället (a)


Ikväll blir det dock Göteborg, så blir bara en kort visit där ute mitt i ingenstans i underbarsland.

Godmorgon och godnatt eller något världen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards